wtorek, lipca 14

Tag: "Albo Albo"

Serdecznie Was witam na drugim tagu na moim blogu, tagu "Albo Albo". Nie mogłam się wprost powstrzymać od odpowiedzenia na pytania, a tag zobaczyłam na blogu prowadzonym przez Julię i Klaudię, który można odwiedzić TUTAJ. Zapraszam do przeczytania i mam nadzieję, że odpowiedzi się Wam spodobają ;)

1. Wolisz czytać tylko trylogie czy tylko powieści jednotomowe? 

Czytam zarówno trylogie jak i powieści jednotomowe, oba rodzaje mają swoje dobre strony. Powieści jednotomowe są zazwyczaj bardzo ciekawe, akcja toczy się w nich szybko, ale czy nie za szybko? Czasem żałuję, że książka nie jest dłuższa. Raczej wolę trylogie, bo mam wtedy większe szanse "przeżyć" książkę.

2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?

Nie wybieram. Są dobre autorki, są dobrzy autorzy. Są kiepskie autorki, są kiepscy autorzy. Wydaje mi się, że autorki są bardziej znane, np. Suzanne Collins, Veronica Roth, Jodi Picoult, ale przecież Stephen King też nie ma się czego powstydzić!

3. Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko na stronach internetowych?


Częściej kupuję na stronach internetowych, po prostu jest taniej. Empik rzadko daje promocje.

4. Wolisz, żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial?

Zdecydowanie wolę ekranizacje! Serialów raczej nie oglądam, bo ciągną się one bez końca. A poza tym, uwielbiam chodzić do kina!

5. Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?

5 książek tygodniowo! Wprawdzie nie wiem czy bym nadążyła, ale 5 stron to zdecydowanie za mało! Jeśli w moje ręce wpadłaby jakaś bardzo ciekawa książka, to nie potrafiłabym się tak ograniczyć!

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?

Bardziej skłaniam się ku autorowi... Ten zawód jest taki satysfakcjonujący!

7. Wolisz czytać 20 ulubionych książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje?

Wolę sięgać po nowe pozycje. Uwielbiam odkrywać nowych pisarzy, inne poglądy, zdarzenia. Książka nie ciekawi już tak bardzo, nie wciąga i nie wywołuje tych samych emocji, gdy zna się zakończenie.

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?

Wybieram bibliotekarza! Najlepiej w jakimś cichym, spokojnym miasteczku. Może mogłabym czasami ukradkiem coś poczytać...

9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko po za ulubionym typem literatury?

Sięgam po wszystko co tylko mnie zaciekawi. Lubuję w fantastyce, ale nie pogardzę też inną tematyką. Czytanie bardzo rozwija, ale nie można się ograniczać! Nie mówię tu, aby czytać inne gatunki na siłę, ale warto próbować, a nuż coś nam się spodoba!

10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?

Jestem zwolenniczką książek papierowych! To one nadają czytaniu klimat! Przecież tak przyjemnie jest siąść w zimny, deszczowy dzień, z kubkiem gorącej herbaty w jednej ręce, a książką w drugiej... Elektronika zepsułaby cały nastrój!

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was odpowiedziami. Ale jeśli już ktoś, w te deszczowe, zimne (przynajmniej u mnie), wakacyjne dni nie wie co ze sobą począć i nudzi się niemiłosiernie, zachęcam do wykonanie tego tagu! Nominuję wszystkich chętnych :)

Pozdrawiam i życzę ciepłych, wesołych wakacji :)
~Shadow


6 komentarzy:

  1. Dla mnie ten tag to w istocie zabójstwo! ;) Nie mogłabym się zdecydować na jedną odpowiedź ;) Chociaż w przypadku 8 pytania wybrałabym bycie sprzedawcą w księgarni. Uwielbiam ten szum, chaos, dyskutowanie ludzi. Mój żywioł ;)
    Tobie natomiast ten tag świetnie wyszedł!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Mi także w niektórych pytaniach ciężko było się zdecydować na jedną odpowiedź ;)

      Usuń
    2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;)
      Szczegóły tutaj: http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-1.html

      Usuń
  2. Bardzo fajnie zrobiony tag :) Chociaz wiekszosc pytan wydaje mi się bardzo oczywistych, ja także niekiedy mialam problem z odpowiedziami :)
    Pozdrawiam
    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że tag Ci się spodobał ;) Niektóre pytania rzeczywiście wydają się proste, ale nad innymi zastanawiałam się tak naprawdę po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też właśnie zostałam nominowana do tego Tagu :) Pewnie będę mieć podobne odpowiedzi. No u mnie tez przez kilka ostatnich dni padało i zimno było ale od dzisiaj się ociepla :D
    Również życzę udanych wakacji. ♥
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń